energielabels voor woningen

Hoe komt het label tot stand?

  • Stap 1: Afspraak maken
    Na het maken van een afspraak ontvang je een bevestigingsmail met daarin de afgesproken datum en tijd voor de energiemeting bij de woning. Ook staan hierin de documenten die je zelf aan dient te leveren zoals bijvoorbeeld bouwtekeningen, plattegronden, facturen van zonnepanelen e.d. 
  • Stap 2: Energiemeting op locatie
    De opname bij de woning duurt ongeveer 60-90 minuten; de tijdsduur is afhankelijk van de grootte en het type woning.
    Tijdens de opname worden detailfoto’s gemaakt van alles wat gerelateerd is aan het energieverbruik in de woning zoals bijvoorbeeld de ketel, de ventilatie en de dikte van het isolatiemateriaal. Ook wordt het gebruiksoppervlak berekend en worden de maten van plattegronden en bouwtekeningen ingemeten en gecontroleerd.
  • Stap 3: De bepaling van het energielabel
    Na de energiemeting gaat de adviseur snel aan de slag om alle metingen te berekenen en verwerken. De gegevens worden ingevoerd in een landelijke registratiedatabase en daar rolt jouw energielabel uit.
    Het energielabel wordt per mail toegestuurd.

Jouw Energie Prestatie Adviseur

Kies je voor LabelYourHome? Dan kies je voor Gerald Mensen!

Ik ben gecertificeerd EP-adviseur Basisopname en kom graag jouw woning opnemen. Ik ben enthousiast en flexibel en houd van de afwisselende werkzaamheden die dit beroep met zich meebrengt; van het opnemen op locatie, het uitwerken in de database tot het contact met de klanten.

Energie Adviseur

Gerald Mensen
06 - 51 66 19 13
info@labelyourhome.nl

Waar vind je ons?

Kobstederstraat 47
7103 ZR 
Winterswijk

Social media

Aangesloten bij